Regulamin dostawy

SKLEP INTERNETOWY RB2B.PL

Data obowiązywania: 6.08.2025


§ 1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Niniejszy Regulamin określa zasady dostawy produktów kosmetycznych zamówionych w sklepie internetowym RB2B.pl
  2. Sprzedawcą jest: INSTA SP. Z O.O.
    ul. Instalatorów 23, 02-237 Warszawa
    NIP: PL5223133060
    E-mail: bok@rb2b.pl
    Tel: +48 721-399-788
  3. Dostawa realizowana jest wyłącznie na terytorium Polski dla zweryfikowanych klientów firmowych i organizacji państwowych

§ 2. SPOSOBY DOSTAWY

2.1 DOSTAWA KURIERSKA

Dostępni przewoźnicy:

  • InPost (paczkomaty i kurier)
  • FedEx
  • Rohlig Suus S.A.
  • JAS-FBG
  • Inni zewnętrzni przewoźnicy wskazani przez Sprzedawcę

2.2 ODBIÓR OSOBISTY

  • Możliwy wyłącznie po wcześniejszym ustaleniu
  • Wymagane potwierdzenie mailowe ze strony RB2B.pl
  • Odbiór w siedzibie: ul. Instalatorów 23, 02-237 Warszawa
  • Godziny odbioru ustalane indywidualnie

§ 3. TERMINY DOSTAWY

3.1 PRODUKTY DOSTĘPNE W MAGAZYNIE

Standardowy czas dostawy: 2-14 dni roboczych

  • Przygotowanie przesyłki: 1-2 dni roboczych
  • Dostawa przez przewoźnika: 1-12 dni roboczych
  • W szczególnych przypadkach dostawa może nastąpić szybciej

3.2 PREORDERY

  • Dostawa dopiero po dostawie towaru do siedziby Sprzedawcy
  • Termin dostawy będzie podany indywidualnie przy składaniu zamówienia
  • Klient zostanie poinformowany mailowo o dostępności towaru

3.3 ROZPOCZĘCIE BIEGU TERMINU

Termin dostawy liczony jest od momentu:

  • Potwierdzenia zamówienia przez Sprzedawcę, oraz
  • Zaksięgowania płatności (przy płatności z góry)

§ 4. KOSZTY DOSTAWY

  1. Koszty dostawy określane są przy składaniu zamówienia przed jego finalizacją
  2. Dostawa bezpłatna może być dostępna przy zamówieniach powyżej kwoty określonej w sklepie
  3. Klient ponosi koszty dostawy zgodnie z wybranymi opcjami przy zamówieniu

§ 5. ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA DOSTAWĘ

5.1 OGRANICZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI SPRZEDAWCY

Sprzedawca NIE odpowiada za:

  1. Zmiany wprowadzone przez Klienta w danych dostawy po wysłaniu przesyłki z magazynu
  2. Opóźnienia wynikające z nieprawidłowych danych dostawy podanych przez Klienta
  3. Opóźnienia spowodowane przez przewoźnika zewnętrznego
  4. Niemożność dostarczenia z powodu nieobecności Klienta pod wskazanym adresem
  5. Uszkodzenia powstałe podczas transportu przez przewoźnika
  6. Opóźnienia spowodowane przez "siłę wyższą" (warunki atmosferyczne, strajki, etc.)

5.2 ODPOWIEDZIALNOŚĆ KLIENTA

Klient zobowiązany jest do:

  1. Podania prawidłowych danych dostawy przy składaniu zamówienia
  2. Odebrania przesyłki w ustalonym terminie
  3. Sprawdzenia przesyłki w obecności kuriera przy odbiorze
  4. Niezwłocznego zgłoszenia ewentualnych uszkodzeń
  5. Nieprowadzenia zmian w danych dostawy po wysłaniu towaru

§ 6. PROCEDURA DOSTAWY

6.1 PRZYGOTOWANIE PRZESYŁKI

  1. Po potwierdzeniu zamówienia towar zostaje skompletowany w magazynie
  2. Przesyłka jest starannie pakowana i zabezpieczana przed uszkodzeniem
  3. Klient otrzymuje numer przesyłki do śledzenia (jeśli dostępny)

6.2 DOSTAWA KURIERSKA

  1. Kurier kontaktuje się z Klientem w celu ustalenia dostawy (jeśli wymagane)
  2. Dostawa następuje pod wskazany adres w godzinach pracy kuriera
  3. W przypadku nieobecności - możliwość ponownej dostawy zgodnie z regulaminem przewoźnika

6.3 ODBIÓR OSOBISTY

  1. Konieczne wcześniejsze ustalenie terminu odbioru
  2. Obowiązkowe potwierdzenie mailowe ze strony RB2B.pl
  3. Przy odbiorze wymagany dokument tożsamości i pełnomocnictwo (jeśli dotyczy)
  4. Odbiór wyłącznie przez osoby upoważnione przez firmę/organizację

§ 7. PROBLEMY Z DOSTAWĄ

7.1 ZGŁASZANIE PROBLEMÓW

Problemy z dostawą należy zgłaszać:

  • E-mail: bok@rb2b.pl
  • Telefon: +48 721-399-788
  • W ciągu 24 godzin od planowanego terminu dostawy

7.2 PROCEDURA ROZPATRYWANIA

  1. Sprzedawca weryfikuje status przesyłki u przewoźnika
  2. W przypadku zagubienia - wszczyna procedurę reklamacyjną
  3. Informuje Klienta o podjętych działaniach
  4. Czas rozpatrzenia: do 14 dni roboczych

§ 8. USZKODZENIA I BRAKI

8.1 SPRAWDZENIE PRZESYŁKI

WAŻNE: Przesyłkę należy sprawdzić w obecności kuriera!

  1. Sprawdzenie stanu opakowania zewnętrznego
  2. Sprawdzenie kompletności zamówienia
  3. Sprawdzenie stanu produktów
  4. W przypadku uszkodzeń - sporządzenie protokołu szkody z kurierem

8.2 POSTĘPOWANIE W PRZYPADKU USZKODZEŃ

  1. Natychmiastowe zgłoszenie do RB2B.pl i przewoźnika
  2. Dokumentacja fotograficzna uszkodzeń
  3. Zachowanie oryginalnego opakowania
  4. Nieprzyjmowanie uszkodzonej przesyłki (jeśli to możliwe)

§ 9. ZWROTY I WYMIANY

  1. Koszty odesłania przy zwrocie ponosi Klient
  2. Adres do zwrotów: ul. Instalatorów 23, 02-237 Warszawa
  3. Szczegóły w "Polityce Zwrotów" dostępnej w sklepie
  4. Obowiązek użycia "Formularza Zwrotu"

§ 10. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

10.1 ZMIANY REGULAMINU

  1. Sprzedawca może zmieniać Regulamin z 14-dniowym wyprzedzeniem
  2. Złożenie nowego zamówienia oznacza akceptację aktualnego Regulaminu
  3. Zmiany nie wpływają na zamówienia już złożone

10.2 PRAWO WŁAŚCIWE

  1. Regulamin podlega prawu polskiemu
  2. Spory rozstrzygane przez sądy właściwe dla siedziby Sprzedawcy
  3. W przypadku sprzeczności z Regulaminem Sklepu - Regulamin Sklepu ma pierwszeństwo

10.3 ROZDZIELNOŚĆ POSTANOWIEŃ

Nieważność któregokolwiek postanowienia nie wpływa na ważność pozostałych zapisów Regulaminu.

 


KONTAKT W SPRAWACH DOSTAW

E-mail: bok@rb2b.pl
Telefon: +48 721-399-788
Godziny pracy: pon-pt 8:00-16:00

Adres do zwrotów:
INSTA SP. Z O.O.
DOSTAWY RB2B.PL
ul. Instalatorów 23
02-237 Warszawa


INSTA SP. Z O.O.
ul. Instalatorów 23, 02-237 Warszawa
NIP: PL5223133060

Regulamin obowiązuje od: 6.08.2025

Gdy inni liderzy wybierają RB2B - to znak, że jesteśmy na właściwej ścieżce

Nasze rozwiązania zdobyły zaufanie firm z różnych branż - od dynamicznych startupów po etablowane korporacje. Każdy zakup to dowód na to, że Rituals dostarcza rzeczywistą wartość tam, gdzie liczy się rezultat.

Dlaczego wybierają nas? Bo wiedzą, że inwestują w sprawdzone rozwiązania, które naprawdę zmieniają sposób działania ich organizacji. Każda firma, która zdecydowała się na współpracę z nami, dołączyła do grona tych, którzy stawiają na jakość i innowację.